Bebeğimin yüzünde Doğumdan sonra isilik çıktı sonrasında nemlendirici kullanarak düzeldi ama şimdi de salyası kusmuk falan değdikçe ve terledikçe yine çıkıyor. Nemlendirici kullanmaya devam etmem lazım. Sebamed kullanıyordum içinde parfüm varmış. Doğal içerikli krem önerisi istiyorum kullananlardan