NurrA çok hafif vurmuş anladığım kadarıyla, bir şey olacağını sanmıyorum Allah’ın izniyle, gönlünüzü ferah tutun 🌸 bebeğim salıncaktan düştüğünde araştırmıştım, gözlerinde kayma, sürekli uyku hali, kusma, ekstra bir huzursuzluk, normalden fazla ağlama gibi belirtiler varsa veya birkaç gün içinde olursa doktora götürün yazıyordu. Yani rutini dışında fazladan olan şeyler olursa doktora götürebilirsin, birkaç gün gözlemlemen gerek. Geçmiş olsun 🌟