E_Nasiba Selam anneler. Kizim 11 aylik. 2gundur hic bi sey yemedi. Bana leziz tarifler önerirmisinizki onu afiyetle yiye bilsin? Birde kilo alsin istiyorum azacik. Kahvaltilikda önerirmisiniz?
Tortilla Ya benm kızım 11 olcak haftaya hıc bıry yemıyor ne guzel yerdı herseyı ısırıp dılıyle itiyof dıstenmı diye dusunuyorm :((