Merhaba kızlar 🌸 ben 4 gün önce doğum yaptım ilk 2 gün sütüm neredeyse hiç gelmedi 2 gün öncede gelmeye başladı bebeğim tam göğsümü kavrayamıyor uçları yara olmaya başladı fazlada zorlayamıyorum ağzı çok küçük ne yapsam kavramadı yarayı geçtim kremle falan idare ediyorum. Ama göğüslerim çok şişti birisini emiyor tam bitiremiyor diğeri kalıyor sonra ötekini veriyorum falan derken bitmiyor içindeki süt ve taş gibi oldular. Gece zor yatıyorum uyandırıyorum bebeğimi emsin diye ama çok çok aç olmadığı için emmiyor. Ve sürekli masajla emzirmek zorunda kalıyorum bebeğim uykudan uyanınca göğüsüm taş gibi olmuş oluyor nekadar emsede gelmiyor masajla emziriyorum sürekli internetten pompa sipariş verdim gelmesi 2 3 günü bulur ne yapabilirim başka kendim sağmayı denedim pek beceremedim yardımcı olurmusunuz lütfen ☺️ Hemşire 3 4 güne geçer dedi pompayla başlarsan hep sağmak zorunda kalırsın dedi. Yeni doğum yapınca hep böyle sert mi oluyor ve nasıl ucunu kavratabilirim bebeğime. 🥺