incii Merhaba arkadaşlar 13 aylık kızım var 2 gündür ateşi var burnuda tıkalı gibi aferin şurup ve fitil kullandık ilac içince düşüyor tekrar çıkıyor yüksek ateşe ne önerirsiniz ishal kusma yok
TinkyWinky incii boğazlarına bakabildiniz mi ? Doktora götürün dirençli ateşmiş , enfeksiyon olabilir
SheShines O dereceye kadar çıkıyorsa ve inmiyorsa yüksek ihtimalle enfeksiyon belirtirisi oluyor. Doktora götürün gereken tahliler yapılsın
incii Doktora gitmedik bu sefer daha öncede böyle olmuştu kus gribine kadar tahlil yapıldı temizdi enfeksiyon da yoktu grip dediler eger düşmezse bugün gideceğim