Bebegiim20 tam da dediğiniz gibi canı yandığında katılarak ağlarmış bebekler, benim bebeğim de 2 aylıktı kulağında bişey vardı emerken onu alıyım dedim demez olaydım bir başladı ağlamaya sonra katıldı ayağa kalktım omzuma aldım birden kendini bıraktı Allah esirgesin ölmüş gibi, o an ne yapacağımı şaşırdım eşime bağırdım kalka çocuğa bişey oldu diye ama biraz sarınca kendine geldi, doktor bir sıkıntı yok ağlamaktan yorgun düşmüş dedi ama tabi ben bittim 😢😔