Merhaba hanımlar, 45 günlük bebeğim var. Doğduğu günden beri en fazla 10 dk kadar emiyor. İlk 1 ay kontrolünde kg alımı güzeldi. Fakat 40. gününde gittiğimiz de geçen 10 günlük sürede kg alımı azdı. Fakat emziremiyorum ki ağlıyor. Canı nezaman isterse ozaman emiyor. Ne yapabilirim fikri olan var mı acaba?