MinikMucizemmmm bebekler için çok sıcak,ensesine dokun ordan anlarsın üşüyomu sıcakmı geliyo diye, ince giydirebilirsin normalde 26 derece üstü sadece kolsuz zıbınla uyuyabilirler tabi söylemesi kolay, yapması zor ödümüz kopuyo üşüyecekler diye ama sıcak soğuktan daha tehlikeli.
Ben uzerini çok ince örttüm müslin le o gece bezi baya dolu doluydu hiç terlememişti. Allah korusun susuz kalmaları iyi bişey değil, ben suda veriyorum artık doktorlar önermesede 😓