Umutertn Miniminimini 40 gün boyunca emdi uyudu sürekli uyku halindeydi canım sevinmelisin bi sıkıntısı yoksa 🙂
KoalasMom Miniminimini Çok normal, oyun oynama oyalanma derdinde değil şu an sadece emmek uyumak rahat hissetmek önemli onun için. Büyüdükçe uyanıklık süreleri uzayacak o zaman oynarsınız ☺️
avhatice Miniminimini bırak uyusun sonra hiiiiççç uyumayacak ve sen de doya doya seversin. Sonra diyeceksin ki aaahhhhh keşke o uyuduğunda bende uyuyaydııııımmmm
Merve-HanifeDuru Yukarıda hanımefendi demiş 40′ı çıkana kadar uykuya düşkün olurlar sonrada uyumuyorlar o zamanda keşke az uyusa diyoruz 🤣Miniminimini
Umutertn Miniminimini 40 ı cıkana kadar kendilerini anne karnında hissederler diye duymuştum ne kadar dogru bilmiyorum canım ama uyumayip uyutmadigi zamanlarda gelecek merak etme 🙂🙂
Umutertn Miniminimini 😀 biraz sabret şuan senin oynamandan vakit gecirmenden hiç bise anlamaz cnım bizimki 8 ay 23 günlük çok guzel oynuyoruz saç baş bırakmıyor saolsun bu zamanların tadını çikar bol bol dinlenmene enerji depolamaya bak😀😀
ozge3747 Miniminimini 19 günlük bebeği nasıl oyalayacaksınız ki? O kadar küçük bebek 2 saatte bir emip uyur zaten. 38 günlük bebeğim var hala emip uyuyor
ozge3747 Miniminimini Çok saçma. isteseniz de oyalayamazsınız çünkü onun şu an tek derdi emip uyumak. 🤷♀️