Resulasafannesi
Atlas19
öncelikle verdiğiniz cevaplar ve tavsiyeleriniz için teşekkür ediyorum 🙏🏻💐 bugün gittik, doktorumuz nöbetçiymiş. Çok şükür ciğerleri temizmiş 🤲🏻 Burnu için özel bir damla hazırlattı hemşirelere, kusması için de motilium diye bir şurup verdi. Bir de zaditen diye bir damla verdi alerjik rinette kullanılır diyor ama acaba alerjisi olduğu için mi verdi anlamadım o an telaş, heyecan sormayı unutmuşum 🤦🏼♀️ Bir de idrar tahlili ve kültürü verdik 🙏🏻 Sizlere de çok geçmiş olsun, inşallah tez zamanda atlatır bebişlerimiz, onlar hiç hasta olmasın 🤲🏻😢