Mucizeninannesii 4bucuk aylik bebegim kolik bir bebek mama +anne sütü veriyorum bebelac kullanıyorum kolik ve gaz sancisi olan bebeklere hangi mamayı kullanıyorlar yardımcı olur musunuz ilk bebegim
plakayerli Mucizeninannesii ben de 10 günlüğüm anne sütü+mama veriyorum hipp combiotic kullanıyorum memnunum siz mamayı neyle veriyorsunuz acaba?