Benim oğlum da sadece anne sütü ile besleniyor ama doktorumuzun önerisiyle 4.ay bitiminde minik minik yoğurt ve meyve suyu tadımlarına başlamıştık. Sorduğumda alışması için demişti. Çoğu kişi çok erken demişti ama biz bu şekilde ilerledik. Ha alerjik belirti de gösterdi oğlum ama zamanla geçti gibi. Ona da devam edin ded doktorumuz. Şu an 6 aylığız sabahları peynir ekmek içi ve yumurta sarıso öğlen yoğurt akşam da meyve suyu alıyor ama azar azar tabi