benim kızımda 26 aylıktı ikizler dogdugunda tamda 2 yas sendromu yasadıgımız zamanlardı ama bizimki hic kıskanmadı zormuydu cook annemler gelip gidiyodu ama genelde ben bakıyodum esiniz destek olmazsa gercekten uykusuzluk ikizlere alısma emzirme zor bi sürec ikizleri aynı saatte besleyıp uyutmaya bakın bos zamanlarınızda azda olsa büyük kardesede zaman ayırın bebek bakımında uzaklastrmaya calısmayın hadi kardeslerin bezıni getir fln die onuda dahil edin vurcak fln derken daha cok kıskanıyolar allah yardımcınız olsun