2balkiz Dn123 reebok mı kaldı ya? Ben şahsen almazdım bu markadan. Nike Adidas new balance bakın. Bütçeniz uygunsa schekers derim
Nurcan03 Dn123 bence güzel o. Çok düşünmeyin. İlk iki model fiyatına göre ucuz duruyor. Klasik olanı istemezseniz diğeri doğru seçim.
Dn123 Mlke301020 Baktim onlara bunlari beğendim sizce hangisi?birde buntopuk yüksekliği ne oluyor eşimin bpyu uzun da
Mlke301020 Dn123 2 veya 3 . Ben 2 yi kullanıyorum çok rahat bir ayakkabı valla netten bakın isterseniz ya topuk şeklidir ya da esnekliğidir