Karel10 Arkadaşlar saçıma perma yaptırmak istiyorum ama süte geçme ihtimalinden dolayı tedirginim. Görüşlerinizi alabilir miyim😇
dndgl-7 Ben de burda bekliyim boyama düşünüyorum bende bebeğim 6 aylık acaba geçer mi süte? 🤨 çok farklı paylaşımlar var geçer diyen de var geçmez diyen de var çok aradayım 🥺