Mervi-10 Sadece mamayla besleniyoruz evolvia ac kullanıyoruz öneride bulunacağınız bir mama varmı acaba kabız yapmayan yani tuvaletini daha rahat yapması amacıyla ayrıca bio ile nurse colex şurup kullanıyorum sadece
VSD-61 Mervi-10 hangi mamayı kullanırsanız kullanın kabızlık yapabilir.bağırsak alışmaya çalışıyor.ben doğduğun beri bebelac gold nutrikor kullanıyorum 13 aylık oldu çok şükür sorun yaşamadım.
Beyzaturba Mervi-10 sma aldım bize gaz konusunda sorun yapmadı sonrasında kabız yaptı bitirdim mamayı hem anne göğsüde verdim sonra hipp organik combıotic aldım ne gaz ne kabız yaptı ben çok memnun kaldım
TheBaby Mervi-10 İçine günde bir kez hakiki zeytinyağı katsanız 1 çay kaşığı. Çünkü tüm mamalarda bu sorun var ya kabız ya ishal oluyorlar
Zlm Mervi-10 biz ama kullanıyoruz kabız falan olmadi ama emziriyorum da aynı zamanda etkisini yok edermi bilemem
Merve-HanifeDuru Bebelac gold ac önerdi doktor bize lakin hiç bir yerde bulamadım bende evolvia ac aldım ama oda kabız yaptı kolik birde bebeğim maf olduk 🙁
Mervi-10 Merve-HanifeDuru bizim koliğimiz azaldı ama kaka yapamayınca deliriyor zeytinyağı koyuyorum bir kaşık ama çok az yapıyor
Minnossareannesi Mervi-10 Hipp combiotik kullanıyoruz doğduğundan beri gaz kabızlık şikayeti yaşamadık ama bu mamayı kullanıp bunları yaşayanlar da var yani bebekten bebeğe değişiyor maalesef 😢
Mervi-10 Minnossareannesi evet doktorumuzda onu söylemişti bize aldım hatta sonra gittim geri iade ettim ama aklımda şuan sürekli alsammı acaba diye düşünüyorum
Mervi-10 Yamanikomm 1ay 28 günlüğüz 4 gündür geceleri 150cc içiyor 120 verdiğimde devamını arıyor gündüz 90 veriyorum genelde bakınsın geceye uykusunu alsın diye
Minnossareannesi Yamanikomm Evet gerçekten çabuk acıktıran bi mama ya 7 buçuk aylık oldu hala 2 saatte bir besleniyo doyurmuyor
Mervi-10 Merve-HanifeDuru hayır kızım 8 günlüktü sarılıktan bir gece küvezde kaldı ozaman sizin bu mamayı kullanmanız gerekiyor demişti öylelikle almıştık