Ben de 2aylik bebeğimi yeni sünnet yaptırdım. İlk gün anestezinin etkisi geçince ilk bir saat ağladı sonra da normal hayatımıza devam ettik çok şükür. Tabi ilk hafta altinj çok sık değiştirdim sürekli de bebek yağı sürdüm beze yapismasin diye doktor öneri hatta zeytinyağı da olur demisti. Açlık meselesine gelince bazi doktorlar birkaç saat emzirmeyin diyorlar çünkü sünnet ettikten sonra bol bol emsin ki rahatlasın bebek. Yoksa sünnetle alakası yok. Sadece bebeğin sakinlesmesi için oneriyorlar.