Kızlar bir hafta peynir yedim bebeğimde sıkıntı oluşmadı, iki gündür yoğurt yiyorum az az yine bir şey olmadı, bugün de bebeğime bir çay kaşığı yoğurt verdim ve çok şükür hala bir şey olmadı. Acaba alerjisi geçti mi ya??? Güvenle yoğurt verebilir miyim artık nolur bilen biri bir şey desin artık🙏