Kızlar öncelikle merhaba çok yoğun diş ağrısıyla hastaneye gittim 3 gün önce çekim yapacaklarını söylediler ilaçlar vs biliyorsunuz zaten çektiler antibiyotik ve bir ilaç daha verdiler kullanıyorum ama dünden beri çok kötüyüm tüm vücudum titriyor midem bulanıyor gebelik şüphem aslında yoktu çok açık yazmayacağım ama ufak bir kaza oldu aslında hiç ihtimal vermiyordum ama bu mide bulantısı titreme beni düşündürdü reglime 5 gün var acaba çekilen yer iltihaplandıda ondan mı böyleyim yoksa gebelik mi bilemedim nasıl bir yol izlemeliyim şuan onuda bilmiyorum sizden fikir almak istedim