LivaLiva Zyrtec diye bir damla verdi doktorumuz çocuk nlü sürekli kortizonlu krem kullanıyorduk alerji testinde birşey çıkmadı ama sürekli kabarıyor ve kaşınıyor kızım 😢 8 ağlıgız ilacı alırken 2 yas üzerinde kullanılır demişler kafam karıştı .
Ebrublbl08 LivaLiva benim bebeğim de 8 aylık bizde de 1 aydır o sorun var kolları kabarık kabarık kırmızı el bileklerinde var kaç kere doktora götürdük hep bi krem yazdı advantan diye 1 hafta kullanıyoruz geçiyor sonra tekrarlıyor kurtulamadık
YavuzSelim LivaLiva zyrtec 2 yaş altında kullanılmaz. Benim oğlumda 11 aylık. Yumurta ve süt alerjisi var. 7 aylıktan beri Zaditen kullanıyoruz. Bence zyrtec kullanma derim. doktoruna danışıp değiştirmelisin diye düşünüyorum.
LivaLiva Ebrublbl08 bizimde aynı şekilde artık kaşınıyor da damla verdi 15 gün kullanıp bakıcaz dedi ama 2 yasından büyükler için denince aklım karıştı ..
LivaLiva YavuzSelim teşekkürler . Yarın yazıcam doktora bakalım ne diyecek içim el vermediği için kullanamadım zaten