Merhaba kızlar bu iki bebeğime hamileyim 1 haftadır aşırı bulantım var 6 + 4 günlük sabahtan başlayıp bütün gün devam ediyor devamlı bulanıyor çıkarmamak için Zor dayanıyorum bazen dayanamayıp çıkarıyorum çünkü aşırı çok yani ilk bebeğim erkek bunda böyle bir şey olmamıştım 2 aylıkken başlayıp 1 ay sürüp 3 aylıkta bitmişti yani farklılık şu ki ilk bebeğimde geç başladım bu bebeğim de çok erken başladı bulantım yani fazla bulantım olmamıştı bu çok farklı acaba kız olabilir mi kız anneleri siz neler yaşadınız