simgesell merak etmeyin geçiyor belki ben de gitseydim o kötü zamanlarımda kesin banada antibiyotik verirdi . Bir de ben doğumdan sonra 1 ay boyunca hiç sütyen takmadım sizde takmayın , üstüne yatmayın diyeceğim ama zaten ağrıyordur yatamazsınız . Bir de beyaz lahanayı kesip buzluğa koyuyorlar soğuduktan sonra memenin üstüne koyunca çok iyi geliyor diyorlar . Deneyin isterseniz . Ama ben sürekli masaj yaptım hatta duş alamadıysam o gün göğüslerimi ılık sabunlu suyla hep dairesel şekilde ovdum.