Deletedmom78654 Sultan of dreams hotel güzeldi denize sıfır, havuzu çok büyük, yemekleri güzeldi . Otel şehrin arka tarafına düşüyor biraz sessiz sakin konumu. Bir de en güzeli otelin içinde tavuklar vardı sanki köyde gibisin 😊
Bendeanneoldum Deletedmom78654 yorumlarına baktım da yemekleri hergun aynı çıkıyor iyi değil yazmışlar oylemiydi gerçekten
dilekonler96 Balıkesir altınoluk rawda Hotele gitmeyi düşünüyorum. 2 senedir görümceö gidiyor sakin güzel aile ortamıymış
Deletedmom78654 Bendeanneoldum birde her sene genelde 2 otele gideriz . 1 hafta bir otele 1 hafta başka otele. Çok iyi otellere de gittik orta sınıf otellere de yemekler de illa ki biraz sıkıntı oluyor . O yüzden genel bir sıkıntı bu aslında. Ama fiyatına göre gayet iyiydi buranın yemekleri