Pdrmdr 3 aylıkken gittik, deri testi için 4.ayı beklememiz gerekiyordu ama biz yüksek riskli gıdaları beslenmeden çıkardık yani diyete başladım. 2 3 haftada baya fark etti zaten isilikleri pişiği geçti gaz sancıları azaldı kakası normale dönmeye başladı. Sonra deri testi yapıldı malesef çoklu gıda alerjisi vardı, doktor bir program yaptı yavaş yavaş açarak ilerledik, önce ben açtım ek gıdaya başladıktan sonra onun için de açmaya başladık şu an 16 aylık çok şükür bir iki tane şey hariç her şeyi yiyoruz