12828383838 Kesinlikle yaptırın derim. Oğlum 3 aylık yoktu sünnet olduğunda, hem lokal oluyor hem de sadece ilk gece zorlanırsınız sonrası hızla iyileşir,bezliyken daha kolay oluyor dediler, çok şükür ilk gece bile korkuttuları kadar zorlanmamıştı(k). Şuan 18 aylık asla yaptıramazdım şimdiye kalsaydı. Hem çok hareketli hem de doktor kontrolünden bile hoşlanmıyor artık beyfendi 😌