Nur12345678 ben de düz kafa yastığı aldım ama sonra farkettim ki başının arka kısmı ,yastığın delik olduğu kısma denk gelen yer tek yuvarlak olmuş .Bildiğin o kısmın şeklini almış avuçiçinden daha küçük bir ksım yuvarlak olmuş gerisi aynı ve çok kötü duruyor.sanki o kısım şişmiş gibi.sizin düz kafa yastığınız hangi marka acaba