Selam kızlar kızım 11 aylık şimdiye kadar yemesi guzeldi 2alta 2üste toplam 4tane disi var bunlari cikartirken gece saat başı uyanmalari dışında (hoş zaten uyaniyordu da) çok zor olmadi şükür ki cikartmalari. Ama simdi öyle bi salya akıyor ki su gibi istahsiz gece aglamalar dalamamalar biz diş diyoruz ama 3 4 gun oncede bogaz enfeksiyonu vardi ateslenmisti bogazi kizarmis demisti doktor bogazi aciyor demekki hala bisi yemiyor istahsiz yemiyor derken abartsiz yemiyor hic bisi 2 cay kasigi zorla oda onun disinda emziriyorum tam atlatamadi da hastagi. Simdi sadece emeigi icin kilo kaybi olur mu yetersiz gelir diye düşünüyorum 11 aylik bebege🙁 gece emmeyi de reddediyor su sıralar damaklarina dokundurmuyor bile ağlıyor