Kızlar merhaba,ben doğumumu normal yapacağım diyerek yatış yaptım bu sırada epidural de aldım. Zaten epidural için zorlandım girilemedi. Uzun uğraşlar sonucu yapılabildi. Sonrasında açılma olmadığı için sezeryana dönül yapıldı tabi bu sırada da belden uyuşturulmak istendi çok denendi fakat yapılamadı. Biliyorsunuzdur bu sırada çok fazla bastırıyorlar belki omurilikte hasar oluştu ya da ben de kaa gerilmesi ya da yırtılması oldu bilmiyorum. Biraz ayakta durup iş yapsam ya da bebeğimi kucağımda tutsam sol omzum yanarak ağrıyor. Bu durumu yaşayan var mı?