hafsakus 4,13 günlük bebegim dunden beri uykuya dalamiyor 10 dk arayla uyaniyo elleri sürekli ağzında baloncuk çıkarıyo hiç bisey anlamadım böyle olmazdı.atak mi yoksa dişten dolayı böylemi yapiyo ilk anneliğin ve tecrübesisin.
Muradiye_poyraz_14_mgp hafsakus damakları sertleşiyor ondan 3 buçuk aylıktan beri cekiyoruz biz elleri bogazına kadar sokacak neredeyse salyaları hiç söylemiyorum 🤦♀️
Asas hafsakus canım doğum haftasına göre atak haftasına bir bak . 4. Ayda uyku gerilemesi yaratan bi atak haftası var diye biliyorum .
Oznur hafsakus aramızda 1 gun var canim ayniyiz. Kucak hatici durmuyo kafa dinliyim diye iki gündur kaynanamdayim. Sirti yere gelmiyo gece bağırıp aglayarak uyaniyo.
Alyaduru hafsakus 4. Ayda malesef bi huysuzlaşıyor bebişler bende diş demiştim o zamanlar ama 9 aylık olacak hala diş falan yok uyku gerilemesi atak falan zor geliyo kuzulara 😥
Gokceayy hafsakus aynı benim kzı tarif etmişsin aynı şeyleri yaşıyoruz üstüne bi de demir ilavı yüzünden kabızlık yasıyoe ve kokulu gaz cıkarıyor napıcamı şaşrıdım sabır çekiyorum
Gozdee6868 Vallahi hic sorma iki gündür delirmek uzereyim kucagimda agliyor gecelerii kac kez uyaniyorr , cok huysuzz birden bire degisti 2 gun sonra 4 aylik olucaz Ama hiç boyle degildi , Bende anlamadim dis diyorum artik
TugbaYahya Bizde aynı şeyleri yaşadık 4 ay 12 günlükken başladı üstüne kabızlık ve kötü kokuda eklendi huysuzluklar gece uyanmaları bıraktığımız an ağlamalar gündüzleri hiç uyumama cıldırmak üzereydim diş dedik jel aldık çoğu kez doktora gittik kulak iltibaı var dedik diş değilse diye oda değil doktor bile ikikere baktı ama bu ayda bütün cocuklar bu evreyi geçiriyor hatta meme reddide üstüne eklendi gördüğü an cığırmalar başladı fakat en son çareyi kehribarda bulduk biz bir aydır kullanıyoruz uykularımız düzene girdi kendi kendine uyumaya başladı maşallah birde emziğe alıştı kendi kendine oda kurtarıcımız oldu çok şükür kehribarı kullandığımızdan beri dedğim gibi uykuları düzeldi totsandmore diye instg da sayfaları var ürünleri orjinal denemiş biri olarak gönül rahatlığı ile sizde deneyebilirsiniz bence son çare dedik ve aldık çok şükür etkisini gördük. Bu ağlamar yüzünden misafirliğe gitmiştik yarım saat içerisinde eve nasıl kaçtığımızı blmiyorum o derece susturamadık ne uyku ne meme emme en son eşime dedim kalk nasıl eve geldiğimizi blmiyorum ılık su ile banyo yapmasına rağmen genede uyumamıştı şimdi çok şükür o günler geride kaldı rabbim sabır versin bütün annelere 🙏 annelik güzel bir duygu ama ne kadar yorucu ve çaresizliklerde dolu olsada heleki ilk defa anne olanlar için çünkü bende yeni anneyim ❤️