Ayse_54 Kızlar herkes diyorki bebişin ellerini ayaklarını arkadan kavuştur bibirine kaburgası batmasın diyorlar belini sarcakmışım batmasın diye. Eğer eller ayaklar kavuşmazsa kötüymüş kaburgalar batıyormuş falan doğrumu bu
alerjikbebekanasi Ayse_54 bana da dedi çokbilmişler ama yapmadım öyle şey mi olur. Öyle birşey olsa doktor söyler zaten