Hllozz Ayeee meme dışında sürekli ağlayan bir bebeğim vardı. 5. Ayın sonunda bitti. İçiniz rahat olsun 🙏🏻
Dilaranne Ayeee ten teması istiyor olabilir kuzum. Göğsünü aç yatır göğsünün üstüne sırtını okşa zamanla alışırsıniz inşallah o dış dünyaya sen bebeğinin ne isteğine ❤️❤️
Zeynep-mina12 Ayeee bebeklerin en büyük derdi gaz bende ilk zamanlar kaka yaptı gazını çıkardım daha ne olsun derdim ama bağırsakları sürekli gaz üretiyor resmen yeni doğan bebeklerin 🙈
Ayeee Zeynep-mina12 karnımın üstün de yatınca uyuyor ama bir kaç saat yatmış olsa problem olur mu bebişim için acaba yüz üstü yatması
Zeynep-mina12 Ayeee benim bebeğim şuan 2 aylık oldu karnıma yüzüstü ve yatağa yüzüstü yatırmaya çalışırım hep çünkü benim bebeğim öyle daha rahat gaz çıkartıyor ve ben 10 günlükken falan kucağıma iyice yanaştırır öyle gezdirirdim öyle rahatlardı
Mrskantar Ayeee içinizi rahat tutun bu dönem gelip geçici ağladıgında o bir dakika sanki saatler sürüyormus gibi geliyor fakat sabır gerekiyor birkaç ay sonra bu yazdıklarınızı okuyup ne günlerdi ama geçti diyeceksiniz :)