Mervekaan mamaya karşı aşırı bir ön yargı var bende bu durumun aynısını yaşadım rüyalarıma giriyordu çevremde bir çok insan yok aman mama verme aman seninle olan bağı az olur yok bilmem ne sürekli açlıktan ağlayan bebeğime iki defa mama verdim diye kendimi kötü bir anneymişim gibi hissetmemi sağlayacak bir sürü şey söylendi ta ki biri çıkıp ‘saçmalama sen onun annesinin onu senden daha çok düşünen olamaz tabiki emzirsen daha iyi ama sütün yetmiyorsa yapacak bişey yok önemli olan bebeğinin karnının doyması rahat huzurlu olması ayrıca mama bu zehir değil kimseyi düşünme sen bebeğin için en doğrusunu bilirsin’ diyene kadar kendime eziyet ettim düşüncelerimle! Çok yersiz olduğunu anladım sonuçta hiç anne sütü almayan bebekler mama ile büyüyen bebekler de var gayet sağlıklılar. İçin rahat olsun sütün olmasını istiyorsan moralini yüksek tutmak zorundasın imkan varsa süt pompası al sağdıkça sütün artacaktır ama süt sağarken dikkat etmen gereken şeyleri araştır benim sütüm sağarak arttı hatta baya arttı hamdolsun ama akışı da hızlandı bebeğim memeyi tutmamaya başladı ancak sağıp içiriyorum sadece sağılmış sütüm olmadığında mama veriyorum önceleri günde 4 5 defa mama verirdim şimdi belki 1 belki hiç 🥰 önemli olan moral ve dışarıya kulaklarını tıkamak 🙋🏻♀️