Daha çok küçük. Bebeklerde ilk aylarda bir şeye alışma olmuyor. Uzmanlar böyle söylüyor. Yani sallama, memede uyuma, kucakta durma gibi. Kendini güvensiz hissettiği için öyle yapıyor. Ebe akrabam var. Anne rahmine en yakın hissettiği yer emme yaparken demişti. Birak uyusun. Benim bebek 1 aylik o da uyuyor. Memeden ayırınca genelde 10dk sonra uyanıyor. Ama artık ara ara ana kucağında sallarken de uyumaya başladı ☺️