Ertugrulotlu Melekannem bende yeni başladım kan değeri biraz düşük du hemşiremiz önerdi bakalım faydası olucak mi
Baldanboreksutlucorek Melekannem bir yerde 1 yaş sonrası verilir diye okumuştum,doğruluğunu bilemicem bilen varsa bizi aydınlatsın 🙏🏻 Bende bir hızla almıştım Bebeğim ek gıdaya geçecek diye onu görünce hiç vermedim kendim yiyorum arada 😅
BGY Melekannem ben kendim kullanıyorum ama saçım uzasın diye içiyorum 😂 cocugada sutumden geçer faydası olur diye dusunuyorum
Derya28 Melekannem evet görüyorum faydasını her gün vermesem de haftanın 3 4 günü mutlaka veriyorum muhallebilerinin içine de katıyorum
Melekannem Ertugrulotlu Benim oğlumun da kan değeri düşük , bende onun için hemde alerjik astım faydası olur diye aldım bakalım fayda edecekmi ☺️
Melekannem Baldanboreksutlucorek 6 aylıktan itibaren kullanan arkadaşlarımız varmış benim oğlum 2 yasında ilk başta kutunun üstünde 4 yas üst yazıyordu tedirgin oldum eczane kullana bilirsiniz demişti 😊
BGY Melekannem ben kendim kullanıyorum ama saçım uzasın diye içiyorum 😂 cocugada sutumden geçer faydası olur diye dusunuyorum
BGY Melekannem ben kendim kullanıyorum ama saçım uzasın diye içiyorum 😂 cocugada sutumden geçer faydası olur diye dusunuyorum