Dün itibari ile oğlum bezini takmamı istedi boxer giydirdim sonra da birlikte bezlerimizi çöpe attık ve bay bay yaptık ben abi oldum tuvalete çişini kakanı yapacam dedi ilk gün 3 kaza yaşandı ikinci gün 2 kaza yaşandı oğlum 31 aylık galiba geri dönmeyecem bu sefer çünkü söyluyor çişimi yapacam geldi kakam diyo olcak gibi inşallah kimseye söylemedim nazarı tutar diye buraya yazıyorum mutluyum ya☺️