Kızlar bugün 1 yaşındaki oğlumun eline dokunurken bileğinin biraz aşağı kısmında sol tarafta yani baş parma biraz yakın bir yerde elinize baksanız zaten anlarsınız orada böyle Bir şişkinlik vardı sert kemik gibi yuvarlak nohut gibi düşünün ama tabi nohut çok büyük o biraz küçük nohut kadar büyük değil diğer eline baktım o elde bir şey yok dokununca canı da acımıyor bilmiyorum içim içimi yiyor acaba nedir sizce ne olabilir ya