TutkuB bebeklerin kafası sıcak olabiliyor. Bazen olur. Ben ateş olceri sordum, çünkü bebeğim 2 aylıkken aynı şekilde sıcak ama alından ateş ölçer ile asla ateşi çıkmıyordu. Biraz da huysizlaninca götürmüştüm ve hastanede 39 derece ateşi çıkmıştı. Doktor alından olanın profesyonel olması gerektiğini söylemişti. Ya kulak ya da koltuk altından olmalı mutlaka diye eklemisti.
Ama dediğim gibi genelde bebeklerin kafası da farklı bir sıcaklık oluyor.