Bence içiyorken içsin bir zararı yok ki bebeğinize aksine gelişimine katkısı var mamanın içeriğinde birden çok vitamin ve mineral var; alıyorsa alsın kuzucuklarınız benim bebişim 19 aylık 9 aylıktan beri bıraktı sütü bence içen içsin zaten bırakıyorlar kendileri, ben hep mamaya devam ettim meyvesine yoğurduna kattım hala veriyorum.