Kızlar selamlar bizde 4 aylıgız 2,5 aydan beri mama artı anne sütü veriyorm hipp1 kullanıyorm ölcegi büyüdükçe arttırdık yinede normal verilmesi gerekenden az veriyorm kendim ayatladım sütte verdiğim için bir grip geçirdim sütğm ondan beri azaldı doymadı ainirlendi agladı birde ay içindd yarm kg almıstı suan 7 kg dayız normal dedi kilosu doktor öyle nasip süt allahtan yinede geldiği kadar veriyorm muhakak vermeye devam et ek amamda verirsin zaten ek gıda zamanları geliyor allah yardımcımız olsn ❤️