Ben bizim durumumuzu yazayım belki fikir olur.
Bebeğim şuan 8,5 aylık. Ekgıdaya ilk başladığımızda sebze yediremedim. Meyve yoğurt falan yiyordu ama sebzeleri iki kaşık yiyp bırakıyordu. Bir ara buraya danıştım. Bir anne sağolsun pişirme yönteminizi değiştirp deneyin demişti. Püreyi de pek sevmedi bizimki, minik minik doğrayıp yedirdiğimde de sevmemişti. O annemizin tavsiyesinden sonra rendelemeyi denedim. Bir de sarımsak kattım içine ezip yemeğin. Artık sarımsaktan mıdır, rende oluşundan mıdır bilmiyorum ama yedi o yemeği. Soğan sarımsak az yağda kavurdum. Sonra kabak mamak birkaç sebze rendeledim. Öylelikle ufaktan yemeye başladı. Sonradan da çeşitlendirdim işte pirinçtir köftedir kıymadır.
Bi deneyin bakalım. Bir de stres olup inatlaşmayın. Kendinizi yıpratırsınız. Yemeyen çocuk çok zor çok üzücü biliyorum ben de yaşadğım için ama geçiyor ve zamanla alışıyorlar. Güleryüzle vermeye çalışın gerilmeden. Yemiyorsa da bırakın. Öyle gitmiyor bi yerde yemeye başlıyorlar merak etmeyin