Merhaba kızım 9.5 aylık en baslarda ek gıdaya basladıgımızda yiyordu ne versem ağzını acıyordu. Aöa geldiğimiz su noktada ne versem pırt pırt tükürüyor. Sadece yogurt seviyor. Kilo alımı da yavaş. Acaba ben zorladım ve tepki olarak mı ağzındakini çıkarıyor? Kendimi de kötü hissediyorum. Aynı durumu yaşayan var mı aramızda?