GizemCemre Hanımlar sağ göğsümün altı yumru gibi şiş açıyor dokunamıyorum mastit belirtisi midir acaba 13 aylık bebeğim var emziriyorum
Tabis2020 GizemCemre Sağman lazım, ben özel hastaneye gidip sağmıştım. 13 TL almışlardı. Göğsümden afedersin kaymak gibi baya büyük bişey çıktı rahatladı. Devlette varmıdır bilmiyorum
Tabis2020 GizemCemre bilemem kuzum belki farklı bişeydir kitle vs. Sağdıktan sonra geçmezse bi ultrasonla baktır muhakkak. Mastit olmadan da git. Ben oldum ateşim 40 dereceye çıktı ve havale geçirdim. Çok zor ateşlenirsen