Sağarak veriyorum genelde bazen emiyor zorluyorum oda çok az sagdigimda çok çıkmıyor 60 90 CC fln onu yiyor doymuyor biberinu ağzından alınca ağlıyor peşine mama yapıyorum ama mamayı yemiyor ikisini karıştırıp versem bir sıkıntı olur mu huylaniyor cnku sonra