Berna18 acele ile kendimi iyi ifade edemeden yazmışım kızlar sağolun sizde dalga gecmissiniz gaz içinmi yoksa reflü içinmi kullanıyor diyecektim
Lonewolf Berna18 bu mamayı ben kullandım gaz yapmıyor.Ama oğlumda kabızlık yaptı bıraktım.Reflü için özel bir mama değil diye biliyorum
Minikpandailay Berna18 ben Bebelac Gold kullanıyorum 5. Aydan beri şuan 9ay25gunluguz Allah’a şükür hicbir sıkıntı yapmadı gaz da yapmadı kabızlık da gayet iyi geldi bize
Merve-HanifeDuru Tam dalgalık sormuşsun bizde güldürelim dedik 😊 az gaz yapıyor sadece canım büyük ölçüde rahatlatır bebeği 🌺Berna18