Arenilay- geçmiş olsun canım daha yeni girdim gördüm çocuklardan. Bize de dolven birde klamoks diye antibiyotik vermişlerdi 1 hafta olmadan çok şükür iyileşti ama 3 4 gün ateşi oldu sürekli hiç birşey yemedi sadece mama içti 4.günden sonra düzeldi baya bi şimdi iyi çok şükür ama banyo yaptırırken falan kulağına su kaçmasın dikkat et