Demet_k Bebeğim sabahtan beri ateşli. Düşünüyoruz tekrar çıkıyo. Doktora götürdük boğaz enfeksiyonu dedi boğazı kızarmış. Ama öksürük flaan yok. Dişleri çıkmadı henüz 9 buçuk aylık. Acaba dişmi çıkaracak yaşayan varmı. Lütfen cevap
iki_prens_annesi_ Demet_k benim oglum da 14 aylik 3 gundur atesi bi inip bi cikiyodu goturduk bogaz enfeksiyonu dedi suan bebeklerde salgın gibi biseymis bugun biraz duzeldi antibiyotik kullaninca çok şükür size antibiyotik verdiler mi
Mlke301020 Demet_k boğaz enfeksiyonunda öksürük şartı yok ki . Enfeksiyon ateşi inatçı olur 7-10 gün aradı ilacı düzenli kullanımda ancak geçer
Adadadadada Demet_k bizde dün akşam 10 dan beri inatçı ateşle uğraşıyoruz doktor bize diş olabilir dedi ama bebeğim daha 4 aylık bi röntgen filmi bide boğazına baktı gönderdi 39u bi kere gördük hiç boş bırakmadığımız halde ve hala uğraşıyoruz Allah yardımcınız olsun sizinde inşallah iyileşirler 😞
Rabiacaliskan Demet_k benim kızımda 9 buçuk aylıkken 4 gece ateşlendi sonra dişleri cıktı kaç kere hasteneye gittik ama bisey yapmadılar sen ateşini kontrol et diştir o
Demet_k iki_prens_annesi_ antibiyotik vermedi gerek görmedi ama düzelmezse naparız bilmiyorum almak zorunda kalırız heralde