ufuk0505 bana kalsa araları 4 yaş olsun isterdim fakat kızım 20 aylıkken hamile kaldım :) 21 aylıkken memeden ayırdım, odasını çok önce ayırmıştım zaten, 24 aylıkken tuvalet eğitimini hallettik. Şu an 26 aylık, 2 ay sonra tanışacağız yeni minikle insallah. Bu saydığım 3 şey önemli kriter bana göre e uslu da bir çocuğunuz varsa en erken 2 yaşı bekleyin hamile kalmak icin bence :)