Alperyekta37 elbetteki yıkayabilirsiniz. Ben doğduktan sonra 2 günde bir 1 aylıktan sonra hemen bemen her gün yıkadım, özellikle gaz sancılarına, uykusuzluğuna çok iyi geliyor. Doktorumuzda 7-8 gibi yıkarsanız uyku düzeni de iyi olur diye tavsiye vermişti. Şimdi havaların bi tık daha sıcak olduğunda 9-10 gibi yıkıyorum, gecesi rahat geçiyor