Kızım 13 aylık 6. Aydan beri hep eline birşeyler verdim hem pütürlü yemeye alışsın çiğneme refleksi oluşsun diye, şimdi mama sandalyesinde kahvaltı ve akşam yemeklerini kendi yiyor fakat sorun şu ki bir ağzına atıyor bir yere, yok vazgeçiremiyorum, her yemekten sonra temizlik heryer batıyor, hayır dediğimde kızıp dahada uzağa fırlatıyor. Bunu nasıl engellerim ?