Funnymom once neden agladigini anlamaya calisiyrm aynadan da bakarak. Sıkıldigi icin veya kucak icin agliyorsa onunla konusuyorm, sarkilar soyleyip sakinlestiriyorm. Genelde araca binmeden emziriyorum ama bazen acikadabiliyor. Acikmissada uygun bi yere araci cekip emziriyorum. Daha acil bi durum olursada kenara cekerim uygun bi yerde galoba. Ama sakin olmak lazm. Panik yaparak daha kotu bi duruma sebep olunabilir.